ترحيب

اهلا بيكم نورتوا مدونتى وان شاء الله مدونتى تنال اعجابكم وتكون عند حسن ظنكم دائما تحياتى لكم وشرفتونى .
انا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



بعد ده كله ..... وبعد الحب ....... بعد ايامنا وليالينا
بعتى ده كله ... وبعتى الحب .... بعتى احلامنا وامانينا

ولسه برده معرفتنيش انا ابقى مين
انا اللى نجيتك من الموت .......... انا اللى مديتلك ايديا
انا اللى واقف فى وش الخوف ...... انا اللى شيلتك فى عينيا

انا دنيا وعشتيها .................. انا بسمه رسمتيها
انا ضحكه ضحكتيها ............ وفى الاخرقتلتيها

كنتى واحده انا رعيتها ........... كنتى جنينه انا رويتها
كنتى زهره انا سقيتها .......... لما كبرت نكرتها
كنتى عطشانه سقيتك ......... كنتى بردانه دفيتك
كنتى غرقانه انقذتك ......... كنتى مجروحه انا دويتك
كنتى فاكرك عيشالى ......... كنتى فاكرك فهمانى
كنتى فاكرك فكرانى ........ بس كنتى نسيانى
ولسه برده معرفتنيش انا ابقى مين
انا فارس لكن خيبان............... بس خيبتى كنتى انتى
عرفت الشك والحرمان ............ عرفت الغدر فيكى انتى
انا دنيا وعشتيها ................... انا بسمه رسمتيها
انا ضحكه ضحكتيها ................ وفى الاخر قتلتيها

تاليفى وبقلمى
احمد سمير
التسميات: edit post
17 Responses
  1. مممممممممممممممم


    نقول بسم الله واول تعليق


  2. الحمد لله طلعت اول تعليق

    احمدك يارب
    ازيك يا احمد وايه اخبارك يارب تكون بالف خير ومتشكرة ليك على سؤالك عنى وربنا يديم الود بينا يارب


  3. اروح اقرء وارجع


    فاصل ثم نواصل


  4. يااااااااااااااااااااااااة بجد احساس صعب قووى بعد كل الحب والعطاء دا كله يكون مصير الحب الطاهر كده

    بجد كلماتك فى منتهى الروعه رغم انها تحمل اوجاع وحزن كبير

    بس احيك على اختيارك للكلمات
    وربنا يوفقك يارب
    دمت بالف خير
    تقبل مرورى
    تحياتى
    ايناس


  5. ازيك يا احمد
    يا بنى ارحم نفسك

    كله خيانة وغدر ووجع قلب

    كلماتك حلوه اه

    بس عايزينها رومانسيه

    تحياتى ليك


  6. Mona Says:

    أحمد أضم صوتى الى صوت بياع كلام وكفاية حزن وبعدين عمر ما كان فيه فارس خيبان الفارس فارس ولا يهزم أبدا أيا كانت الاسباب أو الزمان - بس جميلة - بس خلى رومانسية من غير غدر وخيانة - وأشكرك على مرورك الدائم والتواصل


  7. حاضر هحاول المره اللى جايه اخليها رومانسيه بس والله دى عادتى احب اكتب الانواع دى من القصايد
    ومشكورين على مروركم نورتم مدونتى


  8. (Joudy) Says:

    جميلة بجد ومن غير مجاملات عجبتنى جدا حقيقى وكأول زيارة أحب أعتذر عن التأخير ده أولا وثانيا أبدى إعجابى بكلماتك

    تقبل مرورى
    ويارب أكون ضيفة خفيفة على قلبك

    دمت بكل الخير والسعادة


  9. mimi Says:

    أحمد ..
    ما شاء الله ...

    ايه الخواطر الجميلة دي

    بغض النظر عن معني الفراق
    فهي خاطرة جميلة جدااااااااااا

    تمنياتي لك بدوام التوفيق

    واللي عجبني فيها

    " انا دنيا وعشتيها انا بسمه رسمتيها
    انا ضحكه ضحكتيها وفى الاخر قتلتيها "

    تحياتي


  10. سلمى Says:

    تعرف ان منظر الصخره ده مرعب
    والله لو مين واقف عليه وقالى تعالى
    لكنت زقيته من عليها


  11. غير معرف Says:

    هاى
    يااحمدكلمات جميله جداواحساس رائع واتمنى المزيدمن الاشعارالممتازه واتمنالك مستقبل باهر ومش كل الناس عاشت الاحاسيس الجميله والحياه مش كلهاسعاده وشكراعلى هذه الاشعار الممتعة


    اختك (دودى)


  12. ------ Says:

    صبااااااح الخييييييير

    يابروفيسير احمد

    سعيدة جدا بزيارتك


  13. ------ Says:

    ولسه برده معرفتنيش انا ابقى مين

    هههههه

    معلش
    اصلها كانت قالعة النظارة
    و حاطة قلبها فى تلاجة
    وشايلة من ودانها السماعة

    فمسمعتش ولا شافت ولا حاست اى حاجة
    هههههههه


  14. ------ Says:

    انا دنيا وعشتيها انا بسمه رسمتيها
    انا ضحكه ضحكتيها وفى الاخر قتلتيها

    صعب اوى

    الاحساس دا

    بعد ماتحب حد اوى كدا يطلع مايستهالش


  15. تعبير جميل عن خيبه الامل ومشاعر الحبيب اللى اتخان او انغدر بيه
    قدرت توصلها بشكل جميل ومتقن

    تحياتى لك



  16. السلام عليكم

    دى اول زيارة للمدونه وان شاء الله

    مش الاخيرة

    طب هيا حرة طالما هيا اللى قتلت فى الاخر

    كلمات جميله بس متشائمه قوى

    متشكرة جدا على سؤالك

    ربنا يوفقك يارب



  • من أنا


    ساعتى

    عدد زوار مدونتى



    اتكلم من قلبك وقول اللى فى نفسك

    الماوس


    Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments

    اغنيتى